Ons team

Dit zijn wij!

Het team van DENISE

Bij DENISE zijn we trots op ons team van ruim 100 enthousiaste medewerkers. Onze school is een diverse gemeenschap, waarin mensen met verschillende achtergronden en functies samenwerken om een geweldige leeromgeving te creëren. Van docenten tot ondersteunend personeel, wij zijn allemaal toegewijd aan het bieden van de beste onderwijservaring voor onze leerlingen.

Bij DENISE geloven we in een vriendelijke, fijne en professionele sfeer. Wij streven ernaar om een veilige en inclusieve omgeving te creëren waar iedereen zich thuis voelt. Onze medewerkers zijn gepassioneerd over hun werk en zijn altijd bereid om een stapje extra te zetten om onze leerlingen te ondersteunen. Al deze professionals hebben een internationale mindset en begrijpen dat diversiteit een belangrijk onderdeel is van ons onderwijs.

Schoolleiding

De schoolleiding bestaat uit de volgende personen:

Rector (directie) Luc Sluijsmans
Conrector (directie) Jenno van der Wal
Afdelingsleider Diploma Programma's Paul Chung
Afdelingsleider Taalklassen en Pre-Diploma Programma's Merel Kroese
Afdelingsleider IMYC Amanja Doek
Afdelingsleider Basisschool Onderbouw (verlof) Alexia Mavromatis
Afdelingsleider Basisschool Bovenbouw (verlof) Gabriella Brescia
Waarnemend Afdelingsleider Basisschool Onder- en Bovenbouw Jeffrey Post

De schoolleiding is bereikbaar via onze management assistent, Nelleke de Weerd, via info@denise.espritscholen.nl.